Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/u1049249/data/www/4x4profi.ru/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2715

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/u1049249/data/www/4x4profi.ru/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2719

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/u1049249/data/www/4x4profi.ru/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3615

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/u1049249/data/www/4x4profi.ru/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php:2715) in /var/www/u1049249/data/www/4x4profi.ru/wp-includes/feed-rss2.php on line 8
АвтоШтурман https://4x4profi.ru АвтоЖурнал Tue, 31 May 2022 06:48:53 +0000 ru-RU hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.0 ВАЗ-2103: одни из самых редких и престижных Жигулей https://4x4profi.ru/?p=2384 https://4x4profi.ru/?p=2384#respond Tue, 31 May 2022 06:48:51 +0000 https://4x4profi.ru/?p=2384 […]]]> Эта вазовская машина стоила почти в полтора раза больше предшественницы, хотя мало чем отличалась от нее. Но покупатели охотно переплачивали.

«Я — как престижная женщина… Ну, как дубленка, как третья модель Жигулей…»

Из к/ф «Дневной поезд»

Престиж — ключевое слово для понимания того, чем была для потребителя начала семидесятых «третья» модель Жигулей. Ее так и называли — не ВАЗ-2103, а просто: «третья». Чуть ли не впервые в истории нашего автопрома в продаже появилась машина, которая всем своим видом говорила: «Я — люкс!»

Формально говоря, 2103 была сильно приукрашенной «единичкой» модели 2101. Унификация по кузову была максимальной и составляла около 80%. Но так говорят сегодня. А тогда, в 1972 году, всё воспринималось совсем иначе. Вазовцы умудрились преобразить «копейку» так, что огромная разница в цене (7500 ₽ против 5500 ₽) не вызывала удивления. Салон казался роскошным: ворсовый ковер, отсутствие голого металла в верхней части дверей, тахометр, часы, комбинированная обивка сидений из сукна и кожзаменителя, подлокотник для задних пассажиров. Снаружи бросались в глаза измененные обводы кузова, вытянутые крылья, хромированные накладки, четырехфарная оптика… И — шикарная мелочь! — красные фонарики в торцах открытых передних дверей! Впоследствии, с приходом бедности, вместо фонариков на последующих вазовских моделях появись убогие катафоты.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2384 0
Москвич из будущего https://4x4profi.ru/?p=2381 https://4x4profi.ru/?p=2381#respond Tue, 31 May 2022 06:44:21 +0000 https://4x4profi.ru/?p=2381 […]]]> Раз макет, два макет

На Автомобильном заводе имени Ленинского комсомола (АЗЛК) в середине 70-х разгорелись дебаты по вопросу стратегии дальнейшего развития предприятия. По одну сторону баррикад оказались опытные инженеры, ученики легендарного главного конструктора А. Ф. Андронова, способные собственными силами создать новый, полностью оригинальный автомобиль.

По другую руководители, считавшие, что завод «Москвич» должен скопировать или купить «под ключ» иностранную базовую модель: опыт ВАЗа кружил им голову. Первый опытный автомобиль С1 на новой платформе был построен в трех экземплярах в 1975 году. Кузов был рассчитан на простую и недорогую в освоении технологию производства. Но на заводе и в союзном Министерстве автомобильной промышленности у С1 было много противников: прототип со смелым, авангардным дизайном кузова не был похож ни на одну отечественную или иностранную модель, а в самый разгар «застоя» никто не хотел брать на себя ответственность за слишком яркий и самобытный автомобиль. Сотрудники Бюро художественного конструирования УКЭР АЗЛК начали работать над новыми, более спокойными, приземленными вариантами кузова. Машину строил тот же авторский коллектив, который работал и над С1: И. А. Зайцев, М. А. Елбаев, В. Э. Вядро, В. А. Арутюнян, Л. А.Леонов, Н. Н.Титов, А.С. Николаев.

За проектирование силовой структуры кузова отвечали конструкторы Бюро кузовов во главе с Б. П, Малышенко и коллектив Бюро общей компоновки, возглавляемый Ю. А.Длугоканским.

В марте 1976 года был построен несимметричный пластилиновый макет в натуральную величину. Левая сторона претерпела рестайлинг, но сохранила одну особенность С1 вынесенные на боковину центральные стойки. Изменились капот, решетки вытяжной вентиляции, спереди появились четыре круглые фары. Зато правая половина того же макета превратилась в абсолютно новый автомобиль сохранился только тип кузова и основные размеры.

Но окончательный макет С2, который был завершен в июне 1976 года, выполнили совсем иначе, с другими боковыми окнами и дверными проемами. По технологии, опробованной на С1, его окрасили и оклеили пленкой фирмы «ЗМ» для имитации сходства с настоящим автомобилем. Если наружное пленочное покрытие макета С1 было цвета «золотистый металлик», то макет С2 сделали серебристым: цвет назывался «Снежная королева». Правая и левая стороны макета имели некоторые отличия: например, было два варианта задних фонарей. Но С2 так и не воплотился в ходовой, «железный» прототип.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2381 0
Vivamus non augue mauris amet https://4x4profi.ru/?p=2287 https://4x4profi.ru/?p=2287#respond Thu, 10 Dec 2015 12:39:14 +0000 http://themes.muffingroup.com/be/journey/?p=2287 Lorem ipsum dolor sit amet neque vitae mauris. Etiam malesuada ultricies. Nullam ut nunc odio eget volutpat a, rutrum ac, magna. Nulla facilisi. Nullam justo. Sed leo tristique senectus et ultrices sit amet, consectetuer adipiscing ornare. Nullam vulputate luctus. Nulla interdum libero. Maecenas tincidunt. Pellentesque dolor. In urna. Suspendisse sollicitudin. Vestibulum tempus purus fermentum imperdiet tincidunt, risus pede, luctus laoreet. Aenean ac eros quis eleifend congue. Nam dolor eget velit. Suspendisse at

Praesent odio ac turpis luctus eu, ornare varius, leo. Suspendisse sed metus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per inceptos hymenaeos. Sed sed est. Sed venenatis. Morbi tincidunt. Nullam justo. Vestibulum ut justo a odio. Etiam et pede eget metus nonummy at, rhoncus dolor in interdum pellentesque quis, lacinia aliquet. In mauris sit amet leo. Aliquam erat consectetuer vestibulum varius. Cras ut orci at lorem odio tellus hendrerit sed, congue fringilla.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per inceptos hymenaeos. Maecenas vehicula, dui nulla, egestas sodales, augue commodo nec, ullamcorper ligula lorem odio sit amet, vestibulum wisi ultricies eu, magna. Fusce aliquet elit, gravida tellus tristique eget, porta eget, eros. In hac habitasse platea dictumst. Proin cursus magna. Sed placerat. Mauris vel risus. Nunc accumsan dictum, laoreet viverra. Cras tempus purus at risus auctor tincidunt. Sed sed tortor. In venenatis consequat. Donec iaculis. Curabitur est pretium wisi, sed leo. Sed tincidunt risus neque ultrices consectetuer. Etiam mollis ut, dolor. Maecenas.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2287 0
Donec vel eros mauris amet suspendisse in erat mi sed https://4x4profi.ru/?p=2284 https://4x4profi.ru/?p=2284#respond Thu, 10 Dec 2015 12:38:27 +0000 http://themes.muffingroup.com/be/journey/?p=2284 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quo modo? Et nemo nimium beatus est. Verum hoc idem saepe faciamus. Duo Reges: constructio interrete. Suo genere perveniant ad extremum; Sed ille, ut dixi, vitiose. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat?

Ut pulsi recurrant? Ratio enim nostra consentit, pugnat oratio. Plane idem, inquit, et maxima quidem, qua fieri nulla maior potest. Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur?

  • Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer.
  • Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti?
  • Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio.

Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Summus dolor plures dies manere non potest? Strato, physicum se voluit, ec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus.

Inde igitur, inquit, ordiendum est.

At, si voluptas esset bonum, desideraret. Aliter philosophos loqui putas oportere? Ratio enim nostra consentit, pugnat oratio. Comprehensum, quod cognitum non habet? Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Primum quid tu dicis breve? Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Praeclare hoc quidem. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn.

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna.

Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius. Inquit, an parum disserui non verbis Stoicos a Peripateticis, sed universa re et tota sententia dissidere? Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Si enim ad populum me vocas, eum. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Et nemo nimium beatus est.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2284 0
Proin dui sodales imperdi sit https://4x4profi.ru/?p=2275 https://4x4profi.ru/?p=2275#comments Fri, 09 May 2014 09:28:12 +0000 http://themes.muffingroup.com/betheme/?p=2275 Praesent consequat. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Vestibulum massa dui sed nulla ut nulla a mi. Fusce wisi nibh malesuada aliquet, lacus vitae mauris. Nam sit amet justo. Vestibulum ante ipsum eleifend adipiscing elit. Mauris viverra nunc.

Maecenas tincidunt. Aliquam semper. Sed eget nisl. Aenean gravida vitae, consequat lorem fermentum rutrum. Nunc id risus. Donec ullamcorper convallis. Donec urna quis sollicitudin mi eget ipsum adipiscing non, iaculis scelerisque. Duis sodales at, elit. Sed dignissim justo. Suspendisse fermentum erat. Duis consequat tortor. Mauris ut tellus a dolor. Suspendisse nec tellus.

Praesent dapibus, neque id cursus faucibus, tortor neque egestas augue, eu vulputate magna eros eu erat. Vitae adipiscing turpis. Aenean ligula nibh, molestie id viverra a, dapibus at dolor. In iaculis viverra neque, ac eleifend ante lobortis id. In viverra ipsum …

Pellentesque suscipit urna mauris, interdum dapibus ac, rhoncus purus, dictum a, euismod id, felis. Fusce blandit eu, ullamcorper in, iaculis et, ultricies lobortis velit. Mauris imperdiet, urna mi, gravida sodales. Vivamus hendrerit nulla erat ornare tortor in vestibulum id, eleifend neque odio fermentum vel, consectetuer at, imperdiet sapien. Donec blandit, dui eu diam. In gravida ornare. Nullam accumsan. In hac habitasse platea dictumst. Praesent feugiat. Cum sociis natoque.

  • Suspendisse a pellentesque dui, non felis.
  • Quisque lorem tortor fringilla sed.
  • Quisque cursus et, porttitor risus.
  • Nulla ipsum dolor lacus, suscipit adipiscing.

Sed dignissim justo. Suspendisse fermentum erat. Duis consequat tortor. Mauris ut tellus a dolor. Suspendisse nec tellus. Donec quis lacus magna, sollicitudin id, turpis. Mauris in velit vel sollicitudin justo. Proin vitae massa nec cursus magna.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2275 2
Vestibulum commodo volutpat https://4x4profi.ru/?p=2277 https://4x4profi.ru/?p=2277#respond Thu, 08 May 2014 09:29:42 +0000 http://themes.muffingroup.com/betheme/?p=2277 Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quo modo? Et nemo nimium beatus est. Verum hoc idem saepe faciamus. Duo Reges: constructio interrete. Suo genere perveniant ad extremum; Sed ille, ut dixi, vitiose. Negat esse eam, inquit, propter se expetendam. Quid est, quod ab ea absolvi et perfici debeat?

Ut pulsi recurrant? Ratio enim nostra consentit, pugnat oratio. Plane idem, inquit, et maxima quidem, qua fieri nulla maior potest. Diodorus, eius auditor, adiungit ad honestatem vacuitatem doloris. Qua igitur re ab deo vincitur, si aeternitate non vincitur?

  • Superiores tres erant, quae esse possent, quarum est una sola defensa, eaque vehementer.
  • Istam voluptatem perpetuam quis potest praestare sapienti?
  • Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio.

Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Summus dolor plures dies manere non potest? Strato, physicum se voluit, ec vero alia sunt quaerenda contra Carneadeam illam sententiam. Bonum incolumis acies: misera caecitas. Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus.

Inde igitur, inquit, ordiendum est.

At, si voluptas esset bonum, desideraret. Aliter philosophos loqui putas oportere? Ratio enim nostra consentit, pugnat oratio. Comprehensum, quod cognitum non habet? Nam aliquando posse recte fieri dicunt nulla expectata nec quaesita voluptate. Primum quid tu dicis breve? Eam si varietatem diceres, intellegerem, ut etiam non dicente te intellego; Quae qui non vident, nihil umquam magnum ac cognitione dignum amaverunt. Praeclare hoc quidem. Quo plebiscito decreta a senatu est consuli quaestio Cn.

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque dui, non felis. Maecenas malesuada elit lectus felis, malesuada ultricies. Curabitur et ligula. Ut molestie a, ultricies porta urna.

Mihi vero, inquit, placet agi subtilius et, ut ipse dixisti, pressius. Inquit, an parum disserui non verbis Stoicos a Peripateticis, sed universa re et tota sententia dissidere? Ego vero volo in virtute vim esse quam maximam; Si enim ad populum me vocas, eum. Videamus animi partes, quarum est conspectus illustrior; Et nemo nimium beatus est.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2277 0
Vivamus sit amet metus sem https://4x4profi.ru/?p=2281 https://4x4profi.ru/?p=2281#respond Wed, 07 May 2014 09:31:29 +0000 http://themes.muffingroup.com/betheme/?p=2281 Lorem ipsum dolor sit amet neque vitae mauris. Etiam malesuada ultricies. Nullam ut nunc odio eget volutpat a, rutrum ac, magna. Nulla facilisi. Nullam justo. Sed leo tristique senectus et ultrices sit amet, consectetuer adipiscing ornare. Nullam vulputate luctus. Nulla interdum libero. Maecenas tincidunt. Pellentesque dolor. In urna. Suspendisse sollicitudin. Vestibulum tempus purus fermentum imperdiet tincidunt, risus pede, luctus laoreet. Aenean ac eros quis eleifend congue. Nam dolor eget velit. Suspendisse at

Praesent odio ac turpis luctus eu, ornare varius, leo. Suspendisse sed metus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per inceptos hymenaeos. Sed sed est. Sed venenatis. Morbi tincidunt. Nullam justo. Vestibulum ut justo a odio. Etiam et pede eget metus nonummy at, rhoncus dolor in interdum pellentesque quis, lacinia aliquet. In mauris sit amet leo. Aliquam erat consectetuer vestibulum varius. Cras ut orci at lorem odio tellus hendrerit sed, congue fringilla.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per inceptos hymenaeos. Maecenas vehicula, dui nulla, egestas sodales, augue commodo nec, ullamcorper ligula lorem odio sit amet, vestibulum wisi ultricies eu, magna. Fusce aliquet elit, gravida tellus tristique eget, porta eget, eros. In hac habitasse platea dictumst. Proin cursus magna. Sed placerat. Mauris vel risus. Nunc accumsan dictum, laoreet viverra. Cras tempus purus at risus auctor tincidunt. Sed sed tortor. In venenatis consequat. Donec iaculis. Curabitur est pretium wisi, sed leo. Sed tincidunt risus neque ultrices consectetuer. Etiam mollis ut, dolor. Maecenas.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2281 0
Quisque lorem tortor fringilla https://4x4profi.ru/?p=2279 https://4x4profi.ru/?p=2279#respond Tue, 06 May 2014 09:30:33 +0000 http://themes.muffingroup.com/betheme/?p=2279 Lorem ipsum dolor sit amet neque vitae mauris. Etiam malesuada ultricies. Nullam ut nunc odio eget volutpat a, rutrum ac, magna. Nulla facilisi. Nullam justo. Sed leo tristique senectus et ultrices sit amet, consectetuer adipiscing ornare. Nullam vulputate luctus. Nulla interdum libero.





Praesent odio ac turpis luctus eu, ornare varius, leo. Suspendisse sed metus. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per inceptos hymenaeos. Sed sed est. Sed venenatis. Morbi tincidunt. Nullam justo. Vestibulum ut justo a odio. Etiam et pede eget metus nonummy at, rhoncus dolor in interdum pellentesque quis, lacinia aliquet. In mauris sit amet leo. Aliquam erat consectetuer vestibulum varius. Cras ut orci at lorem odio tellus hendrerit sed, congue fringilla.

Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per inceptos hymenaeos. Maecenas vehicula, dui nulla, egestas sodales, augue commodo nec, ullamcorper ligula lorem odio sit amet, vestibulum wisi ultricies eu, magna. Fusce aliquet elit, gravida tellus tristique eget, porta eget, eros. In hac habitasse platea dictumst. Proin cursus magna. Sed placerat. Mauris vel risus. Nunc accumsan dictum, laoreet viverra. Cras tempus purus at risus auctor tincidunt. Sed sed tortor. In venenatis consequat. Donec iaculis. Curabitur est pretium wisi, sed leo. Sed tincidunt risus neque ultrices consectetuer. Etiam mollis ut, dolor. Maecenas.

]]>
https://4x4profi.ru/?feed=rss2&p=2279 0